Thursday, February 21, 2013

21 FOR 21 ON 21: Wish #1


WISH #1: GOOD HEALTH, PRODUCTIVE LIFE, AND MORE BLESSINGS TO COME FOR ME AND MY GOOD FRIENDS, COMRADES AND FAMILY.

* Kabay pa nga indi na maging sip-unon ukon magka-allergy masyado.

* Kabay pa nga magdugay pa ang kabuhi ko para malab-ot ko man ang akon mga matarong nga handum sa kabuhi.

* Kabay pa nga padayon ang bonds and solidarity ko with my good friends, comrades and family.

* Kabay pa nga maayo gid ang lawas ko (bisan imposible gid nga madula completely ang cerebral palsy ko).

* Kabay pa nga magapadayon ang biga-on nga pagdugha sang paminsaron (flow of creative juices and ideas).

* Kabay pa nga puro kaayohan ang maabot indi lang para sa akon, kundi para sa aton tanan.

* Kabay pa nga padayon ako sa pagtapik sa tarung nga prinsipyo sa kabuhi.

* Kabay pa that I live a successful but simple and productive life.

* * * * *

And so, I am now 21. I am now officially and totally legal. Pwede na gid. Pwede na gid ako ka-- 


Uhm, pwede na gid ko ka--


Pwede na! PWEDE NA GID AKO! I CAN NOW--


I CAN NOW... SING A SONG OF CELEBRATION FOR HAVING REACHED 21 YEARS OF EXISTENCE!


Hava nagila, hava nagila, hava nagila venismeha! ♪

LET'S PARTEH!!!


* * * * *

Happy birthday to meee... ♫

Good luck, godspeed, God bless!

No comments:

Post a Comment